Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento:
http://hdl.handle.net/20.500.12386/33459
Titolo: | LFI in-flight susceptibility to Front End electric instabilities: analysis of the HK over-sampling Test | Autori: | CUTTAIA, FRANCESCO | Data pubblicazione: | 2011 | Numero: | PL-LFI-PST-TN-100 | Abstract: | Drain Currents are the unique HK parameter monitoring the electric behavior of the LFI Front End LNAs. Their importance is related with their capability to track gain changes at Front-End level induced by Gate Voltage (Vg) and Drain Voltage (Vd) changes. In fact, Vg and Vd are not measured but only indirectly known from the values set at DAE level any time the DAE actual TM packet is commanded (once per | URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12386/33459 | Fulltext: | open |
È visualizzato nelle collezioni: | 4.03 Rapporti di progetto |
File in questo documento:
File | Descrizione | Dimensioni | Formato | |
---|---|---|---|---|
ESA-1.pdf | PLANCK-LFI Technical Note | 1.08 MB | Adobe PDF | Visualizza/apri |
Page view(s)
26
controllato il 20-apr-2024
Download(s)
33
controllato il 20-apr-2024
Google ScholarTM
Check
Tutti i documenti in DSpace sono pubblicati ad Accesso Aperto, salvo diversa indicazione per alcuni documenti specifici.